Jaký byl rok 2024 pro marketéry

LinkedIn zveřejnil nejnovější zprávu Marketing Jobs Outlook, která shrnuje klíčové trendy v marketingovém sektoru v roce 2024, včetně dovedností nebo pracovních příležitostí. V SocialMediaToday vytvořili infografiku, která shrnuje některé body.

Hlavním tématem zprávy je samozřejmě umělá inteligence. V infografice najdete například informaci, že 53 % marketérů se obává, že kvůli AI zůstanou mimo hru. Asi nikoho nepřekvapí, že znalost práce s AI patří mezi TOP 3 hard skills, které v roce 2024 nejvíce narostly. Konkrétně o 392 %. Dovedností roku se stalo kolaborativní řešení problémů.

Na další zajímavosti se podívejte v infografice, která také uvádí, že 2024 byl rokem růstu, inovací a evoluce dovedností. Klíčem k tomu, abyste jako marketéři uspěli v roce 2025, je dle infografiky učení a zlepšování se v práci s novými nástroji a týmová spolupráce.

Zdroj: SocialMediaToday