Jak zvládnout pracovní stres

Pokud se v práci cítíte zahlceni a máte pocit, že nic nestíháte, jste na tom stejně jako 40 % respondentů nedávného průzkumu. 25 % dotázaných dokonce uvedlo, že práce je v jejich životě největším spouštěčem stresu.

Stres si na nás může vybrat krutou daň, a to jak po psychické, tak i fyzické stránce. Dobrou zprávou je, že existují způsoby, jak dosáhnout zlepšení situace.

  • Sepisujte si detailně své pracovní povinnosti, ať víte přesně, co vás čeká.
  • Domluvte si se svým vedoucím pravidelné schůzky, kde budete probírat svou práci.
  • Nebojte se úkoly delegovat nebo požádat o pomoc.
  • Nastavte si hranice a nezvedejte telefony ani neodpovídejte na e-maily mimo pracovní dobu.
  • Ráno dělá den, proto si oblečení připravte už večer a vstávejte dostatečně včas, ať se vyhnete stresu už při vypravování do práce.
  • V rámci možností si zpříjemněte svůj pracovní prostor.
  • Buďte k sobě laskaví a odolejte nutkání k perfekcionismu.
Nenechte se převálcovat pracovním stresem, existuje 7 způsobů, jak na to
Zdroj: devry.edu