Jak se vypořádat s negativními komentáři na sociálních sítích? – Infografika
Víte, jak postupovat, když se na vaši osobu nebo firmu (ať už opodstatněně, nebo úplně zbytečně) někdo rozhodne skrze internetovou diskuzi či příspěvek na sociální síti házet špínu? V dnešní infografice vám přinášíme efektivní a jednoduchý postup v šesti bodech, jak s negativními komentáři na webu zacházet, aby nadělaly co nejméně škody a vy vyšli ze souboje se ctí.
Každý by na sebe nejraději slyšel jenom chválu, přesto není vhodné ty méně lichotivé, nežádoucí komentáře mazat; důležité je být transparentní a mazání komentářů značí, že vy úplně upřímní nejste a nejspíš máte co skrývat. Ponechávat výrazně nevhodné, urážlivé komentáře ale samozřejmě také není ideální řešení, při schvalovacím procesu musíte vycházet ze svého svědomí, diplomatických schopností a citu.
Na negativní hodnocení a komentáře se snažte odpovídat, a to s co možná nejkratší časovou prodlevou. Vhodné je se za důvod nespokojenosti čtenáře (zákazníka) omluvit, případně ve věci podat vysvětlení.
Kompletní postup najdete v infografice pod článkem. Přejeme vám co nejmenší počet negativních komentářů na internetu a pokud se přece jen nějaké objeví, budete už vědět, jak se jim postavit.
Zdroj: JulieMirande.com