Význam barev v různých kulturách a jejich vliv na konverzi – Infografika
Publikováno v Uncategorized | Publikoval: Dominika Bayerová | 29. 12. 2016Barvy jsou všude kolem nás. Každý den nás obklopuje ohromná škála různých barev, tónů a odstínů – teplé, studené, uklidňující, pastelové, výrazné, neonové, metalické… Každá barva má ale svůj význam. A nejen to: význam, který je specifický a pro každou kulturu jiný. Jak tedy vnímají jednotlivé barvy různí obyvatelé různých částí světa? A co náboženství? Jaké poselství reprezentuje duhová v křesťanství a žlutá u Židů? Tušíte, co máme společného s Indiány? První z dnešních barevných infografik prozradí emoce či stavy, které jednotlivé barvy symbolizují.
Druhá z infografik nás zavede do tajemného světa marketingu a konverzí – v závislosti na barvách! Jaká barva vaše zákazníky spíše utlumí a která má povzbuzující moc? Jakou barvou nadchnete ženy a kterou část barevného spektra nemusí muži? A kolik procent lidí si nákup raději rozmyslí, pokud nebudete mít daný produkt v jejich oblíbené barvě? Zahleďte se do druhé barevné infografiky a zjistěte fascinující fakta o barvách v marketingu.
Zdroj – TopWebDesignSchools.org
Zdroj – QuickSprout.com