Trendy obsahového marketingu 2014 – infografika
Obsahový marketing se v poslední době rychle stal jednou z hlavních metod, jak zaujmout. V následující infografice vám přinášíme informace, co o něm říkají data a experti. Kam obsahový marketing míří?
92 % marketérů nyní používá obsahový marketing. 58 % B2B a 60 % B2C marketérů se chystá zvýšit rozpočet na obsahový marketing v dalších 12 měsících.
Díky Googlu budeme nyní potřebovat lepší obsah. Jejich nový algoritmus Hummingbird (Kolibřík) totiž přináší lepší výsledky ve vyhledávání na základě toho, jak píšeme. Tato aktualizace znamená, že bude například třeba lépe využívat synonyma.
Celková kvalita obsahu bude nyní růst rychleji než kdy předtím, protože lidé více a více vyhledávají obsah na internetu. Firmy budou proto muset zapojit dobrý storytelling do svých strategií.
Obsahový marketing má potenciál na velkou revoluci ve způsobu, jakým komunikujeme se svými zákazníky. Pokud se nepokusíme využít náš obsah, nečeká nás dobrý rok.
Zdroj: uberflip.com