Průvodce sociálními sítěmi pro malé firmy
Ve světě online marketingu je v dnešní době nutností, aby byly firmy aktivní na sociálních sítích, kde se nachází jejich cílová skupina. Bez toho by o velkou část příležitostí přišly a potenciální zákazníky nahnaly do náruče konkurence.
Pouhá přítomnost vám však úspěch nezaručí. Je zapotřebí pravidelně publikovat kvalitní obsah, aktivně komunikovat s fanoušky a vhodně propagovat značku. Následující infografika vám ukáže 6 kroků, které vám pomohou řádně nastartovat váš marketing na sociálních sítích a směřovat jej tím správným směrem, abyste dosáhli svých cílů.
- Najděte strategii, která bude fungovat pro vaši cílovou skupinu. Porozumějte chování a potřebám svých zákazníků.
- Vytvořte si obsahovou strategii. Nezapomeňte na publikační plán např. formou tabulky v Google Sheets.
- Začněte s tvorbou obsahu.
- Rozvrhněte si pravidelnou publikaci příspěvků – konzistentnost je klíčovým prvkem.
- Komunikujte se svým publikem – odpovídejte na komentáře, vytvořte si šablony pro rychlé odpovědi.
- Analyzujte, porovnávejte, vyhodnocujte.
Zdroj: www.socialmediatoday.com