Příručka pro copywritery: jaké zakázky přijímat? – Infografika

Měli byste přijmout tu zakázku, co na první přečtení zní tak lákavě? Anebo se potýkáte s nabídkou, na které vám „něco nevoní“ a vy nevíte jistě, jestli je to skrytý dar z nebes, nebo naopak převlečené peklo? Infografika, kterou pro vás máme dnes, vám poradí. A s trochou představivosti se dá aplikovat i na mnoho dalších oborů, zejména v marketingu.

Infografika představuje jednoduchý test s celkem patnácti otázkami a pre-definovanými odpověďmi. Každá odpověď má přiřazenou bodovou hodnotu. Po vyhodnocení kvízu a sečtení bodů zjistíte, jestli danou zakázku přijmout, anebo jestli bude lepší se jí vyhnout obloukem. Pokud se nechcete dál zahazovat s klienty, kteří jsou spíš utrpení než cokoli jiného, vřele doporučujeme testu dvě minuty obětovat.

Vzít, či nevzít tu zakázku? To je to, oč tu běží – Infografika

 

Zdroj – makealivingwriting.com