Pracovní proces vs. klient (vysvětleno pomocí aut) – Infografika
Když něco tvoříte nebo vyvíjíte pro klienty (a ideálně ještě na míru), většinou to sklouzne k některému z typických scénářů: překročený rozpočet, nervy, nedostatek času a zabijácký deadline, nervy, hádky s klientem, nervy, nekonečné množství změn… a pochopitelně nějaké ty nervy. Poznáváte se? Toggl má s tímto také bohaté zkušenosti – z oblasti vývoje software, které se společnost věnovala předtím, než se aplikace na měření času vyšvihla k výšinám a my si ji všichni zamilovali. Tentokrát se rozhodli, že konflikt pracovní proces ve firmě versus klient vysvětlí v infografice pomocí vývoje aut – a my si nemůžeme pomoct a obdivujeme přesnost tohoto přirovnání.
Takže, kdybyste nedělali aplikace/marketing/neprovozovali web/netvořili grafiku, ale vyráběli auta, mohli byste dopadnout nějak takto. Dělat pouze drobné změny (které ze závodničky udělají osobní auto), dostávat poptávky na auta s nejnovějším vybavením a požadavky na cenu, za kterou nepořídíte ani rozbitý bicykl. Anebo se spokojit se sedadlem na čtyřech kolech, tedy „minimem, co můžeme odevzdat a co bude fungovat“.
Poznáváte svůj byznys?
Zdroj – Toggl.com