Jak mohou (nejen) počítačové hry pomoct vašemu podnikání – Infografika
Gamification. To je anglický termín, který označuje použití herních elementů i mimo hry – například v podnikání! Ptáte se, proč by někdo používal herní prvky ve svém podnikání? Třeba proto, že to může pořádně pomoci obchodům! Hry totiž používají nejrůznější mechanismy, díky kterým hráče přikovají k židlím a nepustí. A pokud pustí, tak jen na chvíli. Když zalovíte v paměti, kolik „pecek“ (počítačových, ale třeba i deskových či společenských), nad kterými jste strávili dny i noci, v ní najdete?
Body, odznáčky, úrovně a výzvy – to jsou jen některé z prvků, které nás držely přikované u klávesnic. Odměny za splnění úkolů a soutěživost zase proměnily nejednu společenskou hru na boj na život a na smrt. Koukněte do stylové infografiky a zjistěte nejen, jak mohou počítačové hry pomoci zrovna vám, ale také které společnosti už gamification úspěšně využívají!
Zdroj – Demandmetric.com