Firemní stránka na Facebooku: 13 tipů, jak na ni – Infografika

Určitě jste si sami všimli, že možností propagace, které přináší Facebook a další sociální sítě, se rozhodlo využít obrovské množství firem. Společnost bez facebookového profilu jako by dnes prostě neexistovala. Samozřejmostí při založení profilu by ale měl být koncepční přístup, aktivita na profilu a také využití placené reklamy na sociálních sítích.

Jak si ale zařídit, že se právě vaše stránka neztratí v záplavě těch ostatních nebo že vaši placenou reklamu lidé nebudou ignorovat (k čemuž reklamami útočícími ze všech stran unavený uživatel má sklony), ale rádi na ni kliknou? Základem je poskytnout obsah, který není prvoplánově propagační, ale nabízí zákazníkům něco navíc, něco, co se jim bude líbit, pobaví je, bude je překvapovat a hlavně – budou se k tomu moci vyjádřit!

V infografice, kterou najdete pod tímto článkem, se dozvíte 13 tipů na to, jak svůj firemní profil budovat a dovést k dokonalosti… A dovést na něj co nejvíce potenciálních zákazníků, zaujmout je a udržet si je.

Facebookový firemní profil

Zdroj: Cafe.Quill.com