Den matek – infografika

V neděli nás opět po roce čeká Den matek, při němž by všichni měli nějakým způsobem poděkovat svým maminkám za to, jak se o ně hezky starají/staraly. My se v dnešní infografice podíváme na tento den z hlediska online marketingu a loňských statistik z této oblasti.

Data klientů mluví jasně – průměrná cena objednávky u různých online obchodníků za období 29. dubna až 13. dubna činila necelých 105 dolarů a průměrná hodnota „opuštění“ košíku byla 84,7 %. Tyto hodnoty dosáhly svého maxima 8. května, kdy průměrná cena objednávky činila 141 dolarů, respektive 11. května, kdy košík opustilo bez objednání 89 % zákazníků.

CTR a open rate e-mailů dosahovaly nejvyšších hodnot v týdnu před Dnem matek; konverze pak byly největší naopak o víkendu. To zkráceně znamená, že o všedních dnech hledáme a hledáme, zatímco na poslední chvíli nakupujeme. A jak to máte vy, už jste si vzpomněli na svou maminku? Pokud ne, máte pouze několik dní, nezapomeňte!

Den matek z obchodního hlediska – infografika.

Zdroj: rwallacedesign.com