Proč najmout copywritera – infografika
Investice do copywritera může být pro vaši webovou stránku dobrým krokem. Dobrý copywriter umí provést marketingový průzkum, chápe psychologii prodeje a umí psát přesvědčivým způsobem – což není žádný lehký úkol, který by se dal naučit „přes noc“. Zkušený copywriter umí psát jasně, přehledně a srozumitelně.
Krutá pravda: Statisticky pouze 20 % lidí přečte více než nadpis článku. Co s tím můžete dělat? Najmout copywritera a udělat obsah čtivějším.
Dobrý copywriter dokáže vyjádřit vaši myšlenku efektivně a přesvědčivě. Umí rozvinout identitu vaší značky díky chytrému a promyšlenému jazyku. S efektivním vyhledáváním informací dokáže profesionální copywriter psát o širokém spektru témat a umí to stihnout v termínu.
Zdroj: brandnewcopy.com