Jak vypadá perfektní cílová strana webu – infografika
Landing page, neboli v češtině cílová strana webových stránek, by měla být vytvořena tak, aby měla co nejvyšší konverzní poměr. Jak toho můžete například docílit?
- Mějte jasné a přesné titulky.
- Dejte si záležet na bezchybné gramatice. Pokud budete mít v textech chyby, ztratíte tím zákazníkovu důvěru.
- Používejte výraznou výzvu k akci (call to action). Jakmile si návštěvník přečte titulek cílové stránky, je klíčové, aby věděl, co dělat dále.
- Odkazujte, ale nezahlťte uživatele. Spousta odkazů může dávat smysl na běžné domovské stránce, ale na cílové straně je jednoduchost naprosto zásadní.
- Používejte obrázky a videa. Vložení obrázků produktů a podobných médií může zákazníky motivovat k tomu, aby si daný produkt detailněji prohlédli.
- Neustále cílovou stránku testujte a optimalizujte. Využívejte A/B testování, měňte texty, obrázky a výzvy k akci, abyste zjistili, co vám přináší největší úspěch.
Přečtěte si také v infografice, jaké barvy jsou vhodné pro jaké typy webových stránek (od žluté po černou).
Zdroj: betterdealsmarketing.com