• Úvod
  • Přidejte vlastní infografiku
  • Tvorba infografiky na míru
  • Co je to infografika?
  • Jak infografika pomůže vašemu webu?
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

NejInfografiky.cz

  • Automobily
  • Byznys
  • Cestování
  • Internet
  • Práce
  • Technologie
  • Vzdělání
  • Zábava
  • Zdraví

Společné rysy log nejoblíbenějších značek – infografika

Publikováno v Byznys | Publikoval: Zdeňka Staňková | 23. 07. 2015
Tweet

Mnozí grafici si lámou hlavu s tím, jak vytvořit logo, které bude pohádkově úspěšné a nesmrtelné. Edukativní platforma Udemy se podívala na zoubek logům nejoblíbenějších značek a vycházela přitom ze žebříčku World’s Most Admired Companies, které letos sestavil magazín Fortune.

V infografice vidíte jak nejoblíbenější barvy log, tak používané fonty a umístění textu v logu. Svou roli hraje i tvar loga nebo to, zda je v něm uveden celý název firmy či nikoli. Padesát analyzovaných log, mezi nimiž figurovaly značky jako Starbucks, Coca-Cola, Facebook, Apple nebo Walt Disney, nejčastěji volí jednu nebo maximálně dvě barvy. Více než polovina volí za základní barvu modrou nebo červenou. Rovněž převažují flat loga, a to zejména kvůli jejich lepšímu vzhledu na mobilních zařízeních.

nejoblíbenější logazdroj: udemy.com

 

Podobné články

  • Likvidace „eseróčka“ – infografikaLikvidace „eseróčka“ – infografika
  • Příručka pro copywritery: jaké zakázky přijímat? – InfografikaPříručka pro copywritery: jaké zakázky přijímat? – Infografika
  • Pracovní proces vs. klient (vysvětleno pomocí aut) – InfografikaPracovní proces vs. klient (vysvětleno pomocí aut) – Infografika
    Tweet
  • Ebook: Jak na vlastní infografiku?

    Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak vytvořit vlastní infografiku, i když nejste profesionální grafik.

    Vložte email a získejte nejlepší nástroje, návody, ukázky...


    Stáhnout e-book
  • Kategorie

    • Automobily
    • Byznys
    • Cestování
    • Design
    • Děti
    • Finance
    • Gastronomie
    • Internet
    • Práce
    • Příroda
    • Sport
    • Technologie
    • Věda
    • Vzdělání
    • Vztahy
    • Zábava
    • Zdraví
  • Nejnovější infografiky na NejInfografiky.cz

    • Biometrie jako správná cesta k ochraně dat 31 března, 2025
    • Průvodce syndromem studijního vyhoření 3 března, 2025
    • Jaký byl rok 2024 pro marketéry 3 února, 2025
    • Data nikdy nespí aneb co se stane každou minutu na internetu 6 ledna, 2025
    • Jak topení dřevem přispívá ke znečištění ovzduší 9 prosince, 2024
  • Partnerský web

    Databáze českých infografik
  • Jsme na Pinterestu

  • Milujeme infografiky

  • Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Navigace

  • Úvod
  • Přidejte vlastní infografiku
  • Tvorba infografiky na míru
  • Co je to infografika?
  • Jak infografika pomůže vašemu webu?
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)
  • Obchodní podmínky

Nejnovější příspěvky

  • Biometrie jako správná cesta k ochraně dat
  • Průvodce syndromem studijního vyhoření
  • Jaký byl rok 2024 pro marketéry
  • Data nikdy nespí aneb co se stane každou minutu na internetu
  • Jak topení dřevem přispívá ke znečištění ovzduší

Štítky

alkohol business byznys cestování cizí jazyk cvičení děti email facebook filmy google historie infografika internet jídlo knihy kouření káva láska marketing mobilní telefony obsahový marketing peníze pivo produktivita práce příroda recyklace seo sociální sítě spánek svět technologie twitter učení vzdělání vzdělávání zajímavosti zaměstnání zdraví zvířata čtení čína štěstí ženy
Copyright © 2025 | Všechna práva vyhrazena | NejInfografiky.cz | Kontakt | Internetový marketing od Včeliště.cz
Nahoru ↑
Manage Cookie Consent

Váš souhlas s cookies nám pomůže zlepšit naše služby a obsah


Pokud nás necháte pracovat s cookies, na webu bude vše fungovat, jak má, a my ho budeme moct dále vylepšovat. Také nám pomůžete vyhodnocovat to, co děláme.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Nastavit si podle sebe
{title} {title} {title}