Společné rysy log nejoblíbenějších značek – infografika
Mnozí grafici si lámou hlavu s tím, jak vytvořit logo, které bude pohádkově úspěšné a nesmrtelné. Edukativní platforma Udemy se podívala na zoubek logům nejoblíbenějších značek a vycházela přitom ze žebříčku World’s Most Admired Companies, které letos sestavil magazín Fortune.
V infografice vidíte jak nejoblíbenější barvy log, tak používané fonty a umístění textu v logu. Svou roli hraje i tvar loga nebo to, zda je v něm uveden celý název firmy či nikoli. Padesát analyzovaných log, mezi nimiž figurovaly značky jako Starbucks, Coca-Cola, Facebook, Apple nebo Walt Disney, nejčastěji volí jednu nebo maximálně dvě barvy. Více než polovina volí za základní barvu modrou nebo červenou. Rovněž převažují flat loga, a to zejména kvůli jejich lepšímu vzhledu na mobilních zařízeních.
zdroj: udemy.com