7 mýtů o email marketingu – infografika
Infografika od Alchemy Worx, profíka na email marketing, vám nyní vyvrátí 7 mýtů o email marketingu, kterým jste doteď možná i vy věřili. Které všeobecně rozšířené domněnky to jsou?
- Uživatelé se topí v emailech od důvěryhodných značek.
- Nejlepší čas na posílání emailů je čtvrtek v 15 h.
- Po 6 měsících neaktivity uživatelů byste jim měli přestat zasílat emaily.
- Uživatelé často označují emaily za spamy.
- Pokud firmy zasílají větší množství emailů, uživatelé je začnou více ignorovat.
- Krátký předmět emailů vám získá lepší výsledky.
- Email končí ve složce spamy kvůli svému předmětu.
Věřili jste některým z těchto mýtů? Přečtěte si nyní v infografice, proč nejsou výše uvedené body pravdivé.
Zdroj: alchemyworx.com