5 marketingových předpovědí pro 2014 – infografika

1. Konzument se stane novým obsahovým  marketérem

Více značek bude využívat fotografií, videí a dalšího obsahu od konzumentů a používat je pro své marketingové kampaně.

2. Značky se rozloučí s tradiční reklamou

Marketingové týmy rozšíří dosah televize a tištěných kampaní pobízením diváků k publikování ohashtagovaného obsahu a vedením souvisejících společenských reklam.

3. Marketéři budou propojovat e-mail a sociální sítě

E-mail a sociální sítě jsou dva vlivné kanály, které spolu „žijí“ v symbióze. V roce 2014 je budou značky používat společně, aby získaly svou cílovou skupinu, zamířili na ni a získali konverze jejich členů.

4. Značky rozjedou nové tempo v sociálním obchodě

Více marketérů bude získávat objednávky už přímo ze sociálních sítí.

5. Značky budou častěji vést společenské kampaně

Sociální sítě dávají firmám svobodu vypouštět nepřetržitě nový obsah a nové kampaně. Abyste zůstali konkurenceschopní, musíte vést také často kampaně, které budou angažovat vaši cílovou skupinu.

5 marketingovych predpovedi pro 2014 - infografikaZdroj: offerpop.com