5 marketingových předpovědí pro 2014 – infografika
1. Konzument se stane novým obsahovým marketérem
Více značek bude využívat fotografií, videí a dalšího obsahu od konzumentů a používat je pro své marketingové kampaně.
2. Značky se rozloučí s tradiční reklamou
Marketingové týmy rozšíří dosah televize a tištěných kampaní pobízením diváků k publikování ohashtagovaného obsahu a vedením souvisejících společenských reklam.
3. Marketéři budou propojovat e-mail a sociální sítě
E-mail a sociální sítě jsou dva vlivné kanály, které spolu „žijí“ v symbióze. V roce 2014 je budou značky používat společně, aby získaly svou cílovou skupinu, zamířili na ni a získali konverze jejich členů.
4. Značky rozjedou nové tempo v sociálním obchodě
Více marketérů bude získávat objednávky už přímo ze sociálních sítí.
5. Značky budou častěji vést společenské kampaně
Sociální sítě dávají firmám svobodu vypouštět nepřetržitě nový obsah a nové kampaně. Abyste zůstali konkurenceschopní, musíte vést také často kampaně, které budou angažovat vaši cílovou skupinu.
Zdroj: offerpop.com